Heute in drei Wochen fangen die drey scheenschte Dääg in Basel an...
Beginn 22. 02.2010, 04.00h, dann heisst es Morgestraich vorwärts Marsch /emoticons/default_biggrin.png bis 25.02.2010, 04.00h. 72 Stunden Basler Fasnacht /emoticons/default_biggrin.png
Hier noch ein paar Bilder /emoticons/default_biggrin.png
und der dazupassende Link /emoticons/default_rolleyes.gif
Nur guet müemir i de Innerschwiiz nid so lang warte /emoticons/default_smile.png
Urknall: 11.2. 05:00
/emoticons/default_biggrin.png, was heisst da warten /emoticons/default_rolleyes.gif
wenn s bei euch vorbei ist, fängt es bei uns so richtig an... so kann ich die fasnacht gaaaaaaaaaaaaaaanz laaaaaaaaaaaaaange geniessen....
erst die innerschwiiz... dann das ganze nahe und weite umland von basel... und ganz am schluss der höhepunkt in basel... /emoticons/default_biggrin.png
Das erste Guggenfest (in Liesberg) hatten wir letztes Wochenende und dieses Wochenende werde ich mein Schlagzeug in Röschenz ein wenig Plagen. /emoticons/default_biggrin.png
Das erste Guggenfest (in Liesberg) hatten wir letztes Wochenende und dieses Wochenende werde ich mein Schlagzeug in Röschenz ein wenig Plagen. /emoticons/default_biggrin.png
Röschenz und Gugge? Do mues ich jo fascht go loose und mich e chli istimme uf d fasnacht /emoticons/default_biggrin.png
Bisch no guet Heim cho? Schön das de bisch cho luege.
Hoi Stephan
jo, bi guet übere chall cho. Jo, go luege /emoticons/default_rolleyes.gif d'Schwanzezunft han ich jo verpasst, bi den i dr Bar am schnädere gsi. Es hett dört jo me lüt gha wo ich kennt ha, als das ich dänkt hätt /emoticons/default_biggrin.png